poniedziałek, 10 lipca 2017

sammydress white dress, pink bag + zaful marble sunglasses




Chciałabym wam pokazać rzeczy, które przyszły mi niedawno z moich ulubionych zagranicznych stron. Zwiewna, biała sukienka okazała się za szeroka, więc wpadłam na pomysł przewiązania jej paskiem. Ma pięknie wykonaną górę - koronkową z rękawami, odkrytym ramionami. Jest nieco prześwitująca, więc idealnie będzie nadawała się na plażę. Drugą rzeczą jest przesłodka, mała torebeczka z ciekawymi wycięciami i ozdobnymi złotymi elementami. Ostatnią z zamówionych rzeczy są okulary w modny w ostatnim czasie marmurowy deseń, z lustrzanymi szkłami i złotymi elementami. 
Wszystkie te rzeczy postanowiłam połączyć ze sobą i stworzyć jedną stylizację - co nie znaczy, że nie pojawią się w innych postach ;) Musicie mi wybaczyć tylko formę zdjęć - czyli w lustrze - ale takie zdjęcia pojawiają się u mnie bardzo rzadko ;) Na końcu zrobiłam zdjęcia tych rzeczy osobno, żebyście mogli bliżej przyjrzeć się detalom. 












sukienka - sammydress

torebka - sammydress

okulary - zaful

7 komentarzy:

  1. Yaaay! Ale fajowe rzeczy! Super! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna sukienka, aż nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co bardziej mi się podoba czy ta cudowna sukienka czy torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy, pomagam - 14,03$, 6,62$ :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ gdzie wspólnie wspieramy się w zbieraniu kliknięć :) Jeśli masz ochotę i czas- dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz! Torebka jest urocza! i fajne mani! Pozdrawiam!^^
    klik:$10,54;$6,62

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)