czwartek, 6 listopada 2014

wzorzysty sweter

Witam Was serdecznie :)
Bloga założyłam w lecie, miałam nawet kilka postów, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie i usunęłam. Po tych paru miesiącach wznowiłam swoje działanie, bo w sumie czemu nie? Może jestem mało fotogeniczna, nie umiem pozować, figury też nie mam pięknej, ale chciałabym dzielić się swoimi stylizacjami i mam nadzieję, że zainspiruję chociaż jedną osobę :)
Dzisiejsza stylizacja idealnie nadaję się na to, co dzieję się za oknem. Mimo tego, że niedawno u mnie w mieście było piękne słońce, to jak na złość kiedy mam wolne w pracy musi się zrobić tak bardziej "jesiennie". Na szczęście na ponurych chodnikach leżą kolorowe liście, które dodają im uroku :)
W stylizacji króluje sweterek w pstrokate wzory upolowany w second handzie w połączeniu razem z dużym, futrzastym kołnierzem, który też znalazłam w second handzie :) Jeśli chodzi o odzież z takich sklepów to często będą się pojawiały na moim blogu, bo przeważnie tam się ubieram, ale znajdą się też rzeczy z popularnych sieciówek, targów i internetu ;)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a teraz zachęcam do przejrzenia mojej propozycji na jesień.



















sweter, kołnierz, bluzka - second hand
legginsy - allegro
torebka - H&M
buty - LABOTTI

Życzę przyjemnego wieczoru. 
:)

16 komentarzy:

  1. W koooońcu ! :)) Pięknie pięknie PIĘKNIE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty sweterek Adrianna ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter i kołnierz świetnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja,zapraszam do mnie http://daniellitte.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja,zapraszam do mnie http://daniellitte.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądasz! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś śliczną kobietką ,stylizacja również świetna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję, pozdrawiam również cieplutko !

      Usuń
  8. BARDZO FAJNIE PISZESZ ! PODOBA MI SIĘ TO, ŻE UBIERASZ SIĘ W SH <3 ŻYCZĘ JAK NAJWIĘCEJ UDANYCH POSTÓW :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw,piekny sweter i ten kołnierz

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)